Live streaming u Hrvatskoj sve traženiji. Započinje i MAKK konferencija online.

Live eventi postali su gotovo jedini oblik događanja u 2020. godini, a Izvan fokusa tim spremno ih je dočekao. Tako će se Međunarodna autorska kreativna konferencija – MAKK, slijedom praćenja ovog trenda, održati online. Izvan fokusa tim producira live stream, a u suradnji s partnerima realizirao sva scenografska rješenja i tehničku podršku. 

MAKK konferencija live streamat će se od 23. do 27. 11., a ponudit će mnoštvo zanimljivih govornika te nastupe uživo mladih glazbenika poput: Irene Žilić, Matije Cveka, z++-a, pocket palme i Nike Turković. Neki od najzanimljivijih govornika koji će biti dio ovogodišnjeg izdanja su Björn Ulvaeus, osnivač legendarne ABBA-e i predsjednik krovne svjetske udruge društava autora i skladatelja, CISAC, Skye Edwards, pjevačica i autorica benda Morcheeba te ministrica kulture Republike Hrvatske, Nina Obuljen Koržinek. Osim navedenih, najpoznatiji domaći i regionalni autori dakako neće nedostajati. Live streamu priključit će se i Damir Urban, Mirela Remi Priselac, Lana Jurčević, Brano Jakubović (Dubioza Kolektiv), Husein Hasanefendić Hus, Jasenko Houra, Dino Merlin, Momčilo Bajagić Bajaga i drugi. 

IZVAN FOKUSA ISPRODUCIRAO LIVE STREAMING ZA BE-TERNU!

Trend live streaminga u Hrvatskoj nastavlja se, a sukladno tome Izvan fokusa u suradnji s partnerima diže ljestvicu streamova iz dana u dan. Ovaj put nova suradnja ostvarena s BE-Ternom za koju je isporučena kompletna produkcija live streama njihove konferencije uz vrlo visoko kvalitetnu tehničku podršku i scenografiju. BE-terna je jedan od vodećih europskih integratora za poslovna softverska rješenja. Live stream je izrealiziran i snimljen u studiu, a gledatelji su mogli pratiti sve putem njihove web stranice uz voditeljicu Ivu Šulentić.

IZVAN FOKUSA I BADEL OSTVARILI SURADNJU!

Izvan fokusa tim i Badel Pelinkovac ostvarili su suradnju u obliku produkcije zabavnih video sadržaja za YouTube. Produkcijski tim snimio je nekoliko videa u kojima su sudjelovali neki od najpoznatijih influencera i glazbenika Hrvatske kao što su: Andrea Andrassy, Fil Tilen, Karla Zelić, Kuku$ clan, Nika Turković, Matija Cvek i drugi. Navedeni sadržaji snimljeni su u studiu, a bit će objavljeni na društvenim mrežama Badela i novootvorenom YouTube kanalu. Izvan fokusa tim zadužen je za kompletnu produkciju video materijala. 

IZVAN FOKUSA TIM ORGANIZIRAO I PRODUCIRAO KOMPLETAN LIVE STREAMING ZA WIRE 2020.

Trodnevna konferencija Wire 2020. koja se održala u Splitu održala je svoje online izdanje. Povodom navedenog eventa, Izvan fokusa tim osigurao je kompletnu produkciju i organizaciju. Uz live streaming, za Wire 2020. isporučena su scenografska rješenja, ali i tehnička podrška najvišeg ranga. Sve navedeno producirano je uz partnere iz 21 productiona i Promo Logistike, dok se stream mogao pratiti putem Entria. 

WIRE je glavni forum europske politike za inovacije i regionalni razvoj. Konferencija pruža platformu za kreatore politike, javne vlasti, centre znanja i poduzeća za raspravu o istraživanjima i inovacijama (R&I), izazovima i prilikama u europskim regijama s izravnim pogledom na trenutne i buduće programe financiranja EU-a. Zbog iznimnih okolnosti (COVIDA-19) događaj je organiziran online.

NATJEČAJEM EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA PODUZEĆU IZVAN FOKUSA DODJELJENO GOTOVO MILIJUN I DVJESTO TISUĆA KUNA BESPOVRATNE POTPORE!

Zahvaljujući projektu, od 1. 10. 2020. godine zaposleno je čak osmero djelatnika pa Izvan fokusa tim postepeno sustiže 20 djelatnika!

Prijavom na javni poziv za jačanje poslovanja društvenih poduzetnika kojeg financira Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva kroz Europski socijalni fond, poduzeće Izvan fokusa d.o.o. ostvarilo je potporu pomoću koje će tvrtka formalno ostvariti prelazak na društveno – poduzetničko poslovanje. „Društveno poduzetništvo tvrtke Izvan fokusa u kreativnim i kulturnim industrijama“, kako i sam naziv projekta glasi, odvijat će se kroz idućih godinu dana u kojima će se nastojati zajamčiti održivost i unaprijediti konkurentnost na tržištu u suradnji s partnerima. Neki od glavnih ciljeva u zadanom vremenskom periodu su omogućavanje prelaska na poslovanje s principima društvenog poduzetnišva, unaprijeđenje gospodarske djelatnosti kroz modernizaciju i razvoj proizvoda te promocija društvenog poduzetništva kroz umrežavanje drugih potencijalnih društvenih poduzetnika. Za navedene ciljeve tvrtka Izvan fokusa ostvarila je financijsku potporu u obliku 1.159.981,16HRK bespovratnih sredstava. 

Kako bi se uz navedeni iznos ostvarili zadani ciljevi projekta, Izvan fokusa će održivost osigurati kroz nekoliko oblika projektnih aktivnosti te tržišnu valorizaciju proizvoda i usluga tvrtke. Uz formalni prelazak odnosno doregistraciju, izradit će se poslovni i marketinški plan kako bi se sve aktivnosti vodile na strateški način u nadolazećem razdoblju. Tvrtka će svoje marketinške aktivnosti usmjeriti ka promociji svog novog statusa, a zaposlenike će aktivno educirati o društvenom poduzetništvu s ciljem osmišljavanja novih programa za razvoj lokalnih zajednica. 

Gospodarska djelatnost nastavit će se kroz pojačani angažman na tržištu, u obliku pružanja modernijih i konkurentnijih usluga te povećanjem udjela tvrtke na tržištu audiovizualnih industrija u Hrvatskoj. Sva radna oprema koristit će se u svrhe pružanja visokokvalitetnih audiovizualnih sadržaja, snimanja i organizacije manifestacija što će dodatno doprinijeti konkurentnosti, stjecanju novih znanja i klijenata. Izvan fokusa će nastaviti razvijati donacijske projekte za poticanje stvaralaštva mladih kao što su „Filmske kovanice“, „Henganje“ i „Džeparac“ koji su pravi primjer i početak ovog socijalno-poduzetničkog pothvata. 

NOVI RAST VIDEO PRODUKCIJE IZVAN FOKUSA. OSTVARENA SURADNJA S DM-om!

Prvi rezultat suradnje u obliku video formata objavljen je na društvenim mrežama DM-a. 

Izvan fokusa tim ostvario je suradnju s DM-om u obliku kompletne produkcije serije video formata koji prikazuju kako se koriste proizvodi koji su dostupni u sklopu njihovog programa „DM savjetnice“. 

Prvi video objavljen je na YouTube kanalu DM-a, a prikazuje kako nanijeti bronzer u 3 koraka. Video možete pogledati na YouTube-u.

Osim spomenute suradnje, video produkcija Izvan fokusa nastavlja s uspješnim radom i suradnjama s partnerima pa je tako objavljen i završni video za Zagrebački proljetni polumaraton – „Zagreb 21 powered by Heineken 0.0“. Snimljen je i novi glazbeni spot za Tonija Jankovića, a dobru suradnju s raznim glazbenicima potvrđena je u obliku snimanja koncerta klasične glazbe kojeg je predvodio uz Festivalski orkestar, dirigent Filip Šljivac. Tjedna snimanja novih TV emisija, PopRock.hr-a i Glazbenog Top20, nastavljaju se kontinuirano odvijati. 

MINISTARSTVO KULTURE I MEDIJA DODIJELILO 150.000 KN ZA RAZVOJ PROJEKTA U PRODUKCIJI IZVAN FOKUSA!

Temeljem provedenog Javnog poziva za poticanje poduzetništva u kulturnim i kreativnim industrijama za 2020. godinu osigurana su sredstva za 139 programa.

Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske podržao je projekt i program: „Pokretanje audio produkcije i mrežne platforme s ciljem povećanja kapaciteta i jačanje konkurentnosti”,  u produkciji Izvan fokusa. Povodom ovog projekta za izradu radiodramskih i drugih audio sadržaja ostvarena su sredstva u iznosu od 150.000 HRK. Autori su Tajana Bakota i Hrvoje Korbar.

Poduzetnicima u kulturnim i kreativnim industrijama osigurano je za 139 programa sredstva u ukupnom iznosu od 8.497.150,00 kn temeljem provedenog Javnog poziva za poticanje poduzetništva u kulturnim i kreativnim industrijama za 2020 godinu.
 
Na Javni poziv koji je bio usmjeren za poticanje aktivnosti i prilagodbu poslovnih modela proizvodnje i distribucije kulturno umjetničkih sadržaja gospodarskih subjekata u okolnostima epidemije COVID-19 pristigle su ukupno 343 prijave. Više informacija pronađite na web stranicama Ministarstva kulture i medija: https://www.min-kulture.hr/default.aspx?id=24756

Veliki glazbeni dokumentarni projekt xYUGOx, Pavla Kocanjera, izašao je van!

xYUGOx je dokumentarni serijal o Straight Edge punk sceni na prostoru bivše Jugoslavije, te je za njega pokrenuta GoGetFunding kampanja, koja će pomoći prikupiti važna sredstva za nastavak snimanja. Kampanja traje do 24. lipnja, a cilj je prikupiti najmanje 5.000,00 eura. 

Sve detalje potraži na: https://gogetfunding.com/xyugox/

Perspektivni mladi snimatelj Pavle Kocanjer pokrenuo je GoGetFunding kampanju za projekt kojeg razvija već dvije godine. Riječ je o dokumentarnom serijalu xYUGOx u kojem progovara o Straight Edge punk sceni na prostorima bivše Jugoslavije. Njegovi protagonisti su mladi punkeri, članovi bendova i ljubitelji punk glazbe, koji kroz ovaj serijal govore o porocima, turnejama, glazbi i Straight Edge načinu života. Serijal koji razbija predrasude o punkerima. 

Straight Edge je pokret nastao krajem sedamdesetih godina u SAD-u čiji poklonici ne konzumiraju alkohol, droge niti druge opijate. Straight Edge se razvio kao alternativa, kao otpor nihilizmu i samodestruktivnosti. Straight Edgeri svjesno odlučuju ne konzumirati opijate i voditi zdrav način života, kako bi pokazali da je važno imati kontrolu nad vlastitim umom i tijelom. Kako bi se na koncertima razlikovali od ostalih, naglašavajući da ne žele da im se nudi alkohol ili droge, počeli su crtati “x” simbole na rukama i postali prepoznatljivi među punk zajednicom.

Kroz ovaj serijal upoznat ćemo zanimljive protagoniste koji žive punkerskim načinom života, sviraju u bendovima, posjećuju koncerte i odlaze na turneje, a istovremeno jesu ili su u nekom trenutku svog života bili straight edge. Upoznat ćemo i bendove te napraviti povijesni presjek kroz hardcore punk na ovim prostorima. 

Cijeli projekt uglavnom je rađen “do it yourself” etikom, pa je tako autor ujedno redatelj, scenarist i snimatelj, ali za neke stvari ipak je potrebno angažirati suradnike. Cilj kampanje je osigurati financijska sredstva za nastavak snimanja kako bi se omogućila produkcija što većeg broja epizoda i kako bi se ovaj zanimljiv pokret približio što većem broju gledatelja. Kampanja traje do 24. lipnja (što je 30 dana) i za njeno vrijeme izaći će 5 epizoda koje su do sada napravljene. Cilj je prikupiti najmanje 5.000,00 eura za nastavak ovog projekta.

Pavle (24), autor projekta, je i sam straight edge punker. Svira u dva hardcore punk benda te upravo završava diplomski studij snimanja na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Ovaj projekt je na neki način i njegova priča – o tome kako je moguće biti punker, ali biti drugačiji od ostalih. Pavle nikada nije probao drogu niti alkohol, a redovito posjećuje koncerte, sa svojim bendovima ide na turneje i uživa u svim ostalim čarima punkerskog života.

Čak i ako te niti malo ne zanima hardcore punk scena, daj ovoj kampanji i ovom serijalu šansu jer će te sigurno zaraziti zanimljivim pričama, žestokim tonovima i proširiti ti vidike o nekim drugačijim punkerima. Sve detalje potraži na: https://gogetfunding.com/xyugox/

ADVENT U KARLOVCU POSJETILO 60 TISUĆA LJUDI, A TAMO SU POTROŠILI 1,5 MILIJUNA KUNA

U zadnja dva tjedna prošle godine povećan broj noćenja za 63 posto!

Advent u Karlovcu ove je godine posjetilo 60 tisuća ljudi, a potrošili su 1,5 milijuna kuna. 

Podaci su to Turističke zajednice grada Karlovca koja se pohvalila i s pet tisuća gostiju više nego prethodne godine. Ukupna potrošnja procjenjuje se na 1,5 milijun kuna, tvrde u Turističkoj zajednici.

Ugostiteljsko-trgovačku ponudu činilo je ukupno 10 ugostiteljskih i 5 trgovačkih kućica. Manifestacija je imala i humanitarni karakter te je u humanitarnoj akciji prikupljeno 22 tisuće kuna donacija udruzi Jak kao Jakov.

Prema podacima iz sustava eVisitor u razdoblju od 14.12. do 30.12.2019. ostvareno je čak 63% više noćenja nego u istom razdoblju 2018. godine. Povećan je bio i broj noćenja sa Stare na Novu godinu kad je bilo 32% noćenja više nego prethodne godine. Broj posjetitelja na dočeku Nove godine u Karlovcu procjenjuje se na oko 5 tisuća posjetitelja.

Turistička zajednica naglasak je u oglašavanju stavila na društvene mreže u Hrvatskoj i Sloveniji. – Kao i kod ostalih manifestacija tijekom 2019. godine cilj nam je bio skrenuti pozornost ne samo na manifestaciju, već na kompletnu destinacijsku ponudu. U kampanji su ostvareni vrlo dobri rezultati. Na Googleu je zabilježeno preko 7 milijuna impresija, na društvenim mrežama doseg je bio preko 510 tisuća, dok su na Youtubeu oglasi imali preko 130 tisuća pregleda oglasa. – izjavila je Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca.

ORGANIZACIJOM ROĐENDANA PROSLAVILI SMO 25 GODINA PIVOVARE MEDVEDGRAD

Nakon otvaranja nove pivovare i odličnog Fakin craft festivala, Izvan fokusa tim nastavio je s organizacijom događaja za Pivovaru Medvedgrad, a pravi vrhunac proslave 25. godišnjice dogodio se 21. rujna. Proslava jubileja popraćena je fantastičnim koncertima uz svjetsku produkciju. Neumornu publiku zabavljali su Cinkuši, Hladno Pivo i Blagdan sve do jutarnjih sati. 

Rođendanski tulum započeo je već u 17 sati, a nešto više od 2000 posjetitelja smjestilo se u prostor nove pivovare te su u vođenim turama obilazili novi pogon i na kraju uživali u ukusnim craft delicijama uz koncerte.