ORGANIZACIJA MANIFESTACIJA / PR/MARKETING / FOTO/VIDEO PRODUKCIJA

KARLOVAČKI CENER

Izvan fokusa tim vodio je cjelokupni marketing, odnose s javnošću te foto i video produkciju za 8. Heineken 0.0 Karlovački cener. Isporučeno je oko 600 fotografija, na desetke video izjava raznih trkača te završni video, a postignuto je oko 80 medijskih objava. Karlovački cener ugostio je oko 600 trkača na glavnoj, štafetnoj te elitnoj utrci koja je dovela ozbiljnu konkurenciju na 10 kilometara u Karlovac. Trkači su trčali glavnu, štafetnu i elitnu utrka na 10 kilometara u povijesnoj karlovačkoj Zvijezdi. Utrke su se održale u sklopu Zvjezdanog ljeta te na sportski način obilježile 441. rođendan grada Karlovca. Na prvoj utrci u Hrvatskoj sa statusom „World Athletics Bronze Label Race“ i ranije su ostvarivani odlični rezultati poput rekorda Hrvatske. Karlovački cener prva je bronze label utrka u svijetu koja se održala u pandemiji korona virusa.

klijent

KARLOVAČKI CENER

web stranica

karlovac10.run

GALERIJA

Slični projekti